Wednesday, January 02, 2008

love sms

love sms

Sometimes my eyes get jealouse of my Heart! You Know Why? Bcoz.. you always remain close to my HEART n far from my EYES

بعضی وقتها چشمام به قلبم حسادت میکنه ..میدونی چرا؟؟
چون تو همیشه تو قلبمی ..ولی از چشمام دوری ..

Can I say I love you today? If not, can I ask you again tomorrow? And the day after tomorrow? And the day after that? Coz I'll be loving you every single day of my life

میتونم بهت بگم دوستت دارم ؟؟اگه نه..میتونم فردا ازت این سوال رو بکنم ؟؟یا پس فردا؟
واسه این که من هر روز از زندگیم تو رو دوست خواهم داشت .


I used to think that the world is so unfair, that it gave me so many reasons to hate it. But now, how can I hate such a wonderful world that gave me you?
قبلا فکر میکردم که دنیا خیلی بد و بی رحمه و یه عالمه دلیل بود که از دنیا بیزار باشم ..اما حالا چه جوری میتونم از دنیایی بیزار باشم که
تو رو به من داده؟


An angel asked me a reason why I care for you so much. I told her I care for you so much coz there's no reason not to


فرشته ای از من پرسید چرا من این قدر به تو علاقه دارم.بهش گفتم من به تو علاقه دارم چون دلیلی نداره که نداشته باشم


If i get scared..would u hold me tight?..If i make a mistake ..would u make it right?
If i built a fire..would u keep me from the flame?/If i say i miss u ..would u feel the same?

اگه من بترسم.آیا منو آروم میکنی؟؟اگه من اشتباهی ازم سر بزنه .آیا اونو درست میکنی؟
اگه من آتشی بر افروزم.آیا من رو در مقابل شعله اش محافظت میکنی؟؟و اگه من بگم که دلتنگت هستم آیا تو هم این احساس رو داری؟؟



Sending u a hug ..To ease ur stress,a kiss..to make u smile amd my heart to say I am thinking of u .


برای توا فرستادم تا از تاراحتی هات کم کنم //برای تو فرستادم تا لبختدی به لبات بشونم //و قلبم رو فرستادم تا بگم به یادتمر


I'll lend you my shoulder for you to cry on, my ears to listen to, my hand for you to hold, my feet to walk with you, but I can't lend
you my heart coz it already belongs to you

شونه هام رو بهت قرض میدم که روشون گریه کنی ..گوشام رو تا بشنوه صدانو...دستامو تا اونا رو بگیری..پاهام که همراهیت کنه ..
ولی قلبمو نمیدم..چون ار قبل مال خودت بوده


I wish my eyes could speak what my heart feels for you, coz my lips can lie on what is true. My eyes couldn't coz even if I close them I could still see you

کاشکی چشمام میتونست احساسی که تو قلبم نسبت به تو دارم بهت بگه . به خاطر این که لبهام ممکنه دروغ بگه ..ولی چشمام نه..
چون که حتی وقتی که اونا رو میبندم هم باز تو رو میبینه .
To be disturbed by the beep of your phone only means that somehow, somewhere, somebody is thinking of you and at this very moment, that's me. Love you always

مزاحمت به وسیله زنگ تلفنت وقتی اس-ام-اس میاد تنها یه معنی داره که:یه جوری ..یه جایی..یه کسی داره به تو فکر میکنه و در هر لحظه ..
و اون منم که همیشه دوستت خواهم داشت .


What good is beauty without brains, looks without charm, money without happiness, a smile without feelings, a life without you

چه فایده ای داره زیبایی بدون عقل...خوشگلی بدون جذابیت ..پول بدون شادی..لبخند بدون احساس و زندگی بدون تو

I heard someone whisper ur name, but when i turned around to c who it was, i notice i was alone
then i realize it was my heart telling me that i miss u

شنیدم که یکی اسم تو رو زمزمه میکنه ..ولی وقتی برگشتم ببینم کی هست دیدم که تنهام..اون وقت بود که فهمیدم
قلب من بوده که داشته بهم میگفته که چقدر دلتنگت هست

No comments: