Friday, June 29, 2007

سلام به همه

سلام به همه



نرم افزار عشقت روی سخت افزار دلم خود به خود نصب شده،با این اس ام اس میخوام آپ دیتش کنم ، لطفا گوشی را بزار روی قلبت


یک نصیحت :مواظب خودت باش - یک خواهش : اصلا عوض نشو - یک آرزو : عاشقم باش - یک دروغ کدیگه دوستت ندارم - یک حقیقت : دلم برات تنگ شده ...


من از ساعت متنفرم ، از این اختراع عجیب بشر ، که جای خالی تو را به رخ دلتنگیهای من میکشد.


زندگی عشق است ، عشق افسانه نیست،آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست ، عشق آن نیست که در کنارش باشی ، عشق آن است که بیادش باشی


اگه روزی 100 نفر دوستت داشته باشن ، بدون که یکیشون منم ، اگه 10 نفر دوستت داشتن بازم یکیشون منم ، اگه روزی احساس کردی هیچ کس دوستت نداره ، بدون که من مردم...


روزی که دلم پیش دلم بود گرو ، دامان مرا سخت گرفتی که نرو ، حالا که دلت به دیگران مایل شد ، کفش کج من ، راست کردی که برو


میدونم که بیداری ، ستاره ها رو میشماری ، ولی یکیش کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده ، منم خوابم نمیبره ، دارم گوسفندا رو میشمارم ، یکیش کمه ، چون داره اس ام اس میخونه


میگن خدا بهترین نعمتش را به بهترین بنده اش میده . ولی من که بهترین بنده اش نیستم پس چرا تو را بهم داده؟؟؟


همه سهم من از عشق تو غم بود ولی... دوست دارم که تو را شاد ببینم ای دوست ...


مهم نیست که با چه تیپ و لباس و ماشینی می آیی ، فقط بیا....... بیا و آشغال ها را از جلوی در ببر که خیلی بو میده


زندگی مانند گیتاریست که گاهی نوای غمگین می نوازد و گاهی نوای شادی ، امیدوارم که گیتار زندگیت همیشه بندری بنوازد .


میدونی زیبا ترین خط منحنی چیه ؟ لبخندی که بی اراده روی لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه دوستت دارم


مهمترین راز خوشبختی در زندگی این است که فرصتی برای فکر کردن به اینکه خوشبخت هستید یا نه ، نداشته باشید.


آن سوی پنجره زیباست اگر بگذارند ، چشم مخصوص تماشاست ، اگر بگذارند . من از اظهار نظر های دلم فهمیدم عشق هم ، صاحب فتواست اگر بگذارند .


به یه نفر میگن اگه آب نبود چی می شد؟ میگه شنا یاد نمی گرفتیم در نتیجه همه خفه میشدیم.


میدونی اینا چیه ؟( ) ( ) ( ) این قلب منه که هر روز داره واسه تو تنگتر میشه . دلم واست تنگ شده.....(


Hoora ra ra rara hoori roora hoora ra hoo rara rara ra ri hoo hoho hoori hooa hoora ra ra rara hoori roora hoora ra ho
چیه تعجب کردی ؟ شعر یانگوم هستش.

دنیا این جوریه دیگه: اگه گریه کنی میگن کم آوردی ، اگه بخندی میگن دیوونست ، اگه دل ببندی تنهات میزارن ، اگه عاشق بشی دلتو میشکنن ، با این حال باید لحظه ای را گریست ، دمی را خندید ، ساعتی را دل بست و عمری عاشقانه زیست.


پاشو برو عکستو بردار بیار ، دارم ورق بازی میکنم ، تک دلم گم شده


می دونستی گاهی اشک از از لبخند با ارزشتره ، چون لبخند را به هر کسی میتونی هدیه کنی ، اما اشک را فقط واسه کسی میریزی که نمی خوای از دستش بدی.


اگه مثل اشک توی چشام باشی ، واسه همیشه داشتنت هیچ وقت گریه نمی کنم.


سیگار با اینکه میدونه آخرش لهش میکنی تا آخر باهات میمونه


خیلی بی فرهنگی و بیشعوری در جامعه امروز بیداد میکنه !!!!!


************ ********* ********* ********* **


age shab ba ham raftim biroon...manam sardam shod...bara in ke garm besham...ye lab.........
ye lab...ye laboo mikhari baram

Midoni chera adama vaghti miran to roya cheshmashoono mibandan? ya vaghti gerye mikonan? Ya vaghti kasio mibosan? ...Chon ghashangtarin lahzehaye in donya didani nist

Angoshtato mosht kon ... ...moshte? ... ...
moshte moshte? ... ... Hala mohkam bezan to chesham ta koor sham,doorito nabinam

shab ke mishe boro kenare panjere ta setareha bebinanet va hasoodishoon beshe ke maheshoon male mane

migan heyvanat 12 daghighe zoodtar motavajehe zelzele mishan...Damet garm maro ham bi khabar nazar

Lastike delam ro ba mikhe negahat panchar kardi eshghiJavadtarin smse love 2007

ey pitzaye eshgham..hambergere ghalbam..kababe zendegiam..espageti e afkaram..... bi to falafelam

agar mikhahid bedanid afsorde hastid ya na kafist tanha be hamin yek soal pasokh dahid.
...tanha hamin yek soal....aya shoma afsorde hastid

Ye baghal gole roz ba ye donya ehsas ba ye sabad setareh.midam behet bebar sare 4 rah befroosh. sodesh nesf nesf
vaghti ehsas kardi be khare khat residi............az otobus piade sho.

ye roozi momkene ke muhaye sareto az dast bedi,hatta dandoonat,ya aghleto...,ama ye chizi ke hichvaght az dast nemidi ghashangite. ..,akhee adam hichvaght chizio ke nadareo az dast nemide

Man az edareye bargh sms mizanam shakie khosoosi darin barghe cheshatoon ye nafaro koshte!

4 ta chizo kheyli dust daram: 1-tu asemuna khodaro 2-tu zamin khodamo 3-tu khodam ghalbamo 4-tu ghalbam to ro

No comments: